Welcome
Navigace
MASERATI MC 12 - interiér
MASERATI MC 12 TUNING
Jízdní vlastnosti Maserati MC12
Vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 l , který se skrývá pod kapotou Maserati MC 12 dosahuje výkonu 755 koní při 8000 ot./min, je přenášen na zadní kola přes závodní verzi sekvenční šestistupňové převodovky Cambiocorsa. Řidič si může navíc dle svého momentálního rozpoložení vybrat ze dvou módů, a to ze sportovního či závodního. Celý automobil váží pouhých 1335 kg!
Toho bylo dosaženo využitím moderních a lehkých materiálů v podobě hliníku a karbonu. Celá karoserie vyniká tím, že je tvořena jen minimálním množstvím dílů, které jsou taktéž povětšinou tvořeny karbonem. Při hmotnosti 1335 kg tak na jednoho koně připadá 1,52 kg. Hranici 100 km/h pokoří Maserati MC 12 za 3,7 vteřiny, maximální rychlost se bude lišit podle rozdílného odstupňování převodovky závislého na typu trati. O udržení na dráze se starají 18 palcová hliníková kola obutá do slickových pneumatik, stejně jako aerodynamické prvky zajišťující dostatečný přítlak.
Maserati MC 12 - interiér, který si zamilujete
Interiér vozu Maserati MC 12 je velice elegantní a sportovní zároveň. Interiéru laděnému do modra dominuje kov, kůže a luxusní látka Alcantara, kterou je potažena přístrojová deska, dveře, centrální část sedaček a volantu. Sportovní sedáky jsou totožné s těmi, které jsou použity v Maserati Grand Sport MC Victory.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Maserati MC 12 |
|
Motor | Vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 l |
Počet válců/ventilů | 12 |
Nejvyšší výkon | 755 koní při 8000 ot./min |
Objem nádrže | 115 litrů |
Maximální rychlost | 330 km/hod. |
Zrychlení z 0 na 100 km/hod. | 3,7 sekund |
Pohotovostní hmotnost | 1335 kilogramů |
Délka automobilu | 5143 mm |
Šířka automobilu | 2096 mm |
Výška automobilu | 1205 mm |
Rozvor | 2800 mm |
Objem valců | 5998 ccm |
Maximální točivý moment | 652 Nm/ 5500 ot./min. |
Pneumatiky | vpředu 245/35, vzadu 345/35 |
HONDA S2000 - interiér
HONDA S2000
Srdcem vozu je vysokootáčkový čtyřválec 2.0 l DOHC VTEC, který dosahuje až 9000 ot/min, než jej v letu přibrzdí omezovač. Jeho specifický výkon 120 k/l představuje rekordní hodnotu mezi sériově vyráběnými atmosférickými motory, přitom však tento nový motor splňuje i ty nejpřísnější emisní normy, včetně kalifornského předpisu LEV (Low Emission Vehicle) nebo normy EU2000.
Tato výkonná a zároveň ekologická pohonná jednotka propůjčuje modelu HONDA S2000 vysoce nadprůměrné dynamické vlastnosti. Z 0 na 100 km/h zrychluje nový roadster za 6,2 s a jeho nejvyšší rychlost je 241 km/h! Motor přitom vyniká pružností a vyvážeností i při nízkých a středních otáčkách, na čemž má zásluhu nová generace variabilního časování ventilů VTEC.
Při vývoji nového roadsteru se mohli konstruktéři opřít o dlouholeté a mimořádně bohaté zkušenosti Hondy z automobilového sportu.
Dalšími výraznými příklady špičkové technologie uplatněné u modelu HONDA S2000 je například lehká šestistupňová přímo řazená převodovka s krátkými a přesnými dráhami řazení, kompaktní řízení s elektrickým posilovačem, protiblokovací brzdový systém s elektronickým rozložením brzdného účinku nebo diferenciál s omezenou svorností, který brání prokluzu kol v ostrých zatáčkách a při razantní jízdě.
Pozornost si jistě zaslouží i křížový rám, tvořený jednotlivými příčníky spojenými s centrálním tunelem. Tento rám je velmi tuhý a pevný a cestujícím v případě nárazu poskytuje podobnou ochranu, jako uzavřená karoserie klasického sedanu. Přitom má výrazně menší hmotnost.
Precizní a vyvážená ovladatelnost
Stabilní podvozková plošina vozu HONDA S2000 poskytuje náležitou oporu i pro přesné uchycení nové generace dvojitých lichoběžníkových závěsů kol. Nový roadster se může pochlubit znamenitými, snadno předvídatelnými jízdními vlastnostmi a precizní ovladatelností, a to díky nízkému těžišti, optimálnímu rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu v poměru 50:50 a nízko uloženému motoru, posunutému vzad.
Interiér nemá daleko ke kokpitu závodních speciálů. Malý, kůží potažený volant, anatomicky tvarovaná sedadla čalouněná kůží a digitální přístroje s designem z formule 1 prozrazují charakter výjimečného vozu s novým vysokootáčkovým motorem Honda. Elektronický rychloměr a otáčkoměr se rozzáří hned po otočením klíčku ve spínací skříňce, ovšem motor se startuje stisknutím tlačítka na přístrojové desce - takový prvek musí pravé automobilové nadšence skutečně nadchnout.
Krásné počasí si cestující mohou naplno vychutnat díky skládací střeše, kterou složí elektromotory během několika sekund.
Bohatá výbava
Lehký a vysoce výkonný roadster HONDA S2000 má velmi rozsáhlou výbavu. Ke standardu patří airbag řidiče a spolujezdce, centrální zamykání, imobilizér, elektricky ovládaná okna a zrcátka, kůží obšitý volant, elektricky ovládaná skládací střecha, kůží čalouněná sedadla, autorádio s přehrávačem, ochranné rámy za sedadly, litá kola, ABS, diferenciál s omezenou svorností, řízení s elektrickým posilovačem a velmi účinné výbojkové světlomety. Klimatizace patří do standardní nebo příplatkové výbavy podle specifikace pro jednotlivé trhy. V nabídce jsou čtyři odstíny laku karoserie: stříbrná a černá v kombinaci s černým nebo červeným čalouněním interiéru, a dále červená a modrá s koženým čalouněním v černé barvě..
HONDA S2000 má podobně jako další modely Hondy záruku na 3 roky nebo 100 000 km.
Jízdní vlastnosti
Hned po zvednutí hliníkové kapoty odhalí HONDA S2000 svůj jedinečný charakter. Motor je posunut výrazně vzad a je uložen poměrně nízko, což snižuje těžiště a přispívá k optimálnímu rozdělení hmotnosti mezi obě nápravy.
Černo-rudé víko ventilů legendárního motoru s rozvodem DOHC VTEC prozrazuje výjimečné výkony. Výkon je 176 kW (240 koní) při 8300 1/min, takže lehký roadster má výkonovou hmotnost pouze 5,26 kg/k. V praxi to znamená jediné - špičkové dynamické vlastnosti. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá vůz za pouhých 6,2 s, sprint na 400 m s pevným startem za 14,5 s a nejvyšší rychlost je 241 km/h.
Zatímco základním zvukem motoru je sytý tenor, s přibývajícími otáčkami se k němu přidává nezaměnitelný a emotivní zvuk, tak typický pro vysokootáčkové agregáty ve formuli 1 nebo v sérii CART.
Ve vysokých otáčkách má HONDA S2000 výjimečné schopnosti, ale ani při klidné a pomalé jízdě nepostrádá kultivovanost a vyváženost. Zásluhu na tom má nejnovější generace systému VTEC a pečlivě naladěné sání motoru.
Pohonné ústrojí
- 176 kW (240 k) při 8 300 1/min, omezovač nastavený na 9 000 1/min
- 88 kW/l (120 k/l) je novým rekordem mezi sériovými automobily s nepřeplňovaným motorem
- Kompaktní motor umístěný za přední nápravou
- Pozornost byla věnována optimalizaci sání vzduchu, zvýšení pevnosti jednotlivých komponentů, snížení tření a eliminaci setrvačných sil
- Používá technologie formule 1 jako hliníkové písty, odlehčené pružiny ventilů, vysoký kompresní poměr 11:1
- Poslední generace systému DOHC VTEC má válečková vahadla vyrobená technologií vstřikování kovu
- Nízké emise vyhovují nejnovějším světovým normám - kalifornské LEV, evropské EU2000 a německé D3
- Lehká šestistupňová převodovka umožňuje velmi rychlé a přesné řazení
Nepřeplňovaný čtyřválcový motor disponuje výkonem 176 kW (240 k) při 8300 1/min, a to z objemu 2,0 l. To ve zkratce pouze ilustruje potenciál poslední generace systému VTEC, který Honda u tohoto motoru použila. Je to také ukázka špičkových kvalit jejích technologií. HONDA S2000 navíc beze zbytku splňuje všechny světové emisní normy jako kalifornskou LEV (Low Emission Vehicle), EU2000 a německou D3.
Specifický výkon 88 kW/l (120 k/l) je novým rekordem mezi sériově vyráběnými nepřeplňovanými motory. Tento agregát tak předefinoval dosavadní standard v této oblasti a ustanovil nová měřítka. Dříve stála na vrcholu opět Honda, byl to však 140 kW (190 k) motor 1,8 l z modelu Integra Type-R, který měl specifický výkon 78 kW/l (106 k/l), přičemž japonská verze Honda Civic Type-R s objemem 1,6 l dosahovala specifického výkonu 85 kW/l (115 k/l).
Vysoké výkony a ekologie
Motor vozu HONDA S2000 se svým dlouhým a propracovaným výfukovým potrubím splňuje při vysokém výkonu všechny ekologické normy. Přesného ovládání poměru vzduchu a paliva ve výfukových plynech se docílilo použitím dvojice čidel měřicích množství kyslíku před a za katalyzátorem.
Propracovaný systém snížení podílu emisí ve výfukových plynech má tři základní stupně: studené starty, zahřívání a práci při normálních teplotách. Vždy se však motor stará o velmi rychlé zahřátí katalyzátoru na provozní teplotu. Jakmile má motor malou teplotu, zapalování se přizpůsobí nízkým teplotám, aby se snížily emise NOx, přičemž se zajistí relativně vysoké teploty výfukového systému. Zároveň se totiž do výfukového potrubí přivádí přídavný vzduch, který přispívá k ohřívání katalyzátoru. Elektrické čerpadlo vhání vzduch do výfuku, kde reaguje s plyny CO a HC a vytváří tak teplo. Navíc výfukový systém je vyroben z nerezavějící oceli a má dvojité stěny, mezi nimiž je izolační vzduchová mezera. Všechna tato technická řešení přispívají k větší tepelné stabilitě výfukového potrubí.
Nový kovový voštinový katalyzátor má větší účinnou plochu než konvenční keramický, což umožňuje účinnější filtraci výfukových plynů.
HONDA S2000 má v mimo městském režimu spotřebu 9,9 l/100 km, což při objemu nádrže 50 l představuje akční rádius 505 km.
Šestistupňová manuální převodovka umožňuje rychlé řazení
Kompaktní šestistupňová převodovka s malým rozpětím rychlostních stupňů a manuálním řazením umožňuje řidiči roadsteru HONDA S2000 plně využít potenciál motoru. Malý setrvačník a lehká převodová kola zvýrazňují nekompromisní charakter automobilu. Převodovka s integrovaným olejovým čerpadlem je navržena speciálně pro model HONDA S2000, přičemž některé komponenty pocházejí ze šestistupňové převodovky modelu NSX.
Převodovka je spolu s motorem umístěná co nejvíce vzadu. Proto byly kladeny obrovské nároky na její délku, která se tak přímo podílí na konstrukci celého automobilu. Všech šest převodů spolu se zpětným chodem jsou umístěné na dvou paralelních hřídelích.
Oba tyto hřídele jsou spojeny s výstupní hřídelí. Toto řešení bylo převzato z jiných převodovek automobilky Honda používaných v modelech s předním pohonem. Redukují se tak nápory kladené na synchrony jednotlivých rychlostních stupňů až o 40 %.
Podvozek
Základní myšlenkou modelu HONDA S2000 je poskytnout co možná nejlepší zážitky z jízdy. Automobil okamžitě reaguje na jakékoliv pokyny řidiče, chová se jistě za všech podmínek, má předvídatelné chování a vypadá dynamicky. Nový roadster tyto požadavky splňuje bez kompromisů.
Filozofii modelu HONDA S2000 jsou podřízeny všechny jejho konstrukční prvky. Lehký, kompaktní motor uložený za přední nápravou zaručuje malé setrvačné síly kolem svislé osy; ideální rozložení hmotnosti v poměru 50:50 mezi nápravy pro vyvážené jízdní vlastnosti; nízko položené těžiště, vysokou úroveň tuhosti křížového rámu zajišťujícího neměnnou geometrii kol.
Zavěšení předních kol
Zavěšení zadních kol tvoří horní příčná ramena, široká spodní ramena a jedno samostatné rameno zaručující neměnnou sbíhavost kol a precizní ovládání automobilu (model NSX má sbíhavostní rameno umístěno u zadního spodního ramena).
Zavěšení zadních kol
Odpružení modelu HONDA S2000 dobře pohlcuje nerovnosti a nepřenáší nepříjemné rázy do vozu. To je zásluha především speciálních tlumičů HPV (Honda progresive Valve). Tyto plynové tlumiče používají kotoučové ventily, které při rychlých pohybech (přejezdy nerovností) umožňují jejich snadný a progresivní pohyb. Naopak při pomalých pohybech (pohyby celé karoserie) tlumiče zvětší tlumicí účinek.
Stejně kompaktní jako závěsy kol jsou i pružicí jednotky. Po vzoru závodních jsou tvořeny pružinou, v níž jsou umístěny tlumiče. Dalším příklad použití závodní technologie je na zadní nápravě. Jsou zde použity oddělené zásobníky plynu tlumičů, které umožňují použití větších pístů přispívajících k lepšímu tlumení. Zlepšuje se tak jízdní komfort.
Diferenciál s omezenou svorností
Helický diferenciál s omezenou svorností (LSD), který používají i další modely Hondy jako NSX a Integra Type-R, hraje významnou roli na výsledném chování automobilu. Elegantně jednoduchá konstrukce je zcela mechanická a oproti konvenčním lamelovým typům či viskózním spojkám je lehčí a tišší. Hlavními znaky jsou lamelová spojka a planetová kola se šikmým ozubením.
Při jízdě přímo je rozdělení sil mezi poháněná zadní kola rovnoměrné a hlídané lamelovou spojkou. Jestliže jsou otáčky zadních kol rozdílné a diferenciál se otáčí, planetová kola vytvářejí axiální sílu odpovídající síle motoru, která zvyšuje tření v lamelové spojce. Síla se tak samočinně prostřednictvím diferenciálu přenese na kolo s větší adhezí. Tato vlastnost rozdělování síly motoru významnou měrou přispívá k jistému chování automobilu ve složitých situacích. Akcelerace na nízké rychlostní stupně v zatáčkách se zlepšila o 10 %, protože se zmenšila tendence vnitřního kola k prokluzu. S tím se zlepšuje i akcelerace v situacích, kdy mají hnaná kola rozdílné adhezní podmínky.
Nejnovější generace řízení s elektrickým posilovačem
S 2,25 otáčkami mezi krajními polohami a poloměrem otáčení 5,4 m vytvořila Honda automobil s velmi přímým řízením a dobrými manévrovacími vlastnostmi, které řidič ocení například při parkování. HONDA S2000 potřebovala takové řízení, které by pracovalo naprosto lineárně, zajišťovalo ovladatelnost při vysokých rychlostech a zároveň zprostředkovávalo dobrý kontakt s vozovkou.
Hydraulické posilové řízení toto samozřejmě splňuje, zároveň je však poháněno přímo motorem, kterému spotřebuje až 5 koní výkonu a zvyšuje tak spotřebu paliva. Z těchto důvodů je HONDA S2000 vybavena elektrickým posilovým řízením (EPS), které odebírá energii pouze je-li opravdu potřeba. Zároveň je kompaktnější, lehčí a nabízí více možností díky reakcím na měnící se rychlost jízdy, než je tomu u konvenčního hydraulického systému. Řízení EPS se lépe přizpůsobuje jízdním podmínkám a minimalizuje zpětné rázy do volantu. Pryžová spojka na sloupku řízení je pevná, tlumí nepříjemné rázy a zprostředkovává potřebný kontakt s vozovkou.
Elektrický posilovač řízení (LHD)
Honda použila systém EPS již v modelu NSX následovaným japonskou variantou modelu Accord, ale v modelu HONDA S2000 je konstruován poněkud odlišně. Motor a řídící tyč jsou nyní ve stejné ose. Řídicí jednotka zpracovává údaje o rychlosti automobilu a okamžitém výkonu motoru. Poté dává údaje elektromotoru, který variabilně pomáhá s řízením. I kdyby řízení EPS vypovědělo poslušnost, automobil může stále bezpečně pokračovat v jízdě. O tomto výjimečném stavu bude řidiče informovat kontrolka na přístrojové desce.
HONDA S2000 má navíc variabilní převod řízení (VGR), umožňující progresivnější a rychlejší převodový poměr s rostoucí vzdáleností od rovného směru. Je to umožněno změněným stoupáním zubů na hřebenové tyči řízení. VGR umožňuje jemné ovládání při jízdě rovným směrem a zvýšenou manévrovatelnost při parkování.
Exteriér
Vše začalo koncepčním automobilem SSM, jehož studie byla použita i pro model S2000. Sériové provedení se od konceptu SSM odlišuje mírnou změnou celkových proporcí, pozicí světlometů a vstupy chladicího vzduchu v přední části. Přestože S2000 nemá sedadla oddělená pevnou příčkou protahující se až do víka zavazadlového prostoru jako model SSM, byly zachovány základní designérské prvky jako například šípovitá příď. Sériový model má větší přední vstupy vzduchu, výše položené světlomety, k zemi protažený zadní nárazník a střední brzdové světlo umístěné na odtokové hraně víka zavazadlového prostoru, které má i aerodynamickou funkci.
Honda se rozhodla pro kompaktní vnější rozměry kvůli zmenšení váhy a agilnějšímu chování v zatáčkách. HONDA S2000 je dlouhá 4135 mm, široká 1750 mm a vysoká 1285 mm (s nataženou střechou). Pohotovostní hmotnost je 1260 kg. Karoserie je vyrobena z ocelových plechů s výjimkou kapoty motoru, která je z hliníku.
HONDA S2000 je díky svým nádherným proporcím elegantní a sportovní zároveň. S šípovitou přídí, šikmými světlomety a zakulacenou zádí má model S2000 dostatečně důstojný vzhled bez jakýchkoliv retro prvků. Klínovitý profil pontonu dodává celému automobilu napětí. Krátký přední převis, extrémně nízká kapota motoru (dosažená mimo jiné sklopením motoru o 15 stupňů) a kola v rozích karoserie propůjčují vozu skutečně agresivní proporce. Přední světlomety se zádí plynule spojuje jednoduchá linka, která zmohutňuje boky automobilu. Optickou výšku pomáhají snižovat výrazné blatníky, kde zejména přední jsou pak významnou dominantou přídě.
Světlomety HID
Výkonná HONDA S2000 je vybavena velmi účinnými hlavními výbojkovými světlomety (HID). Jejich světelný výkon je dvojnásobný ve srovnání s halogenovými. Světlomety HID používají xenonové výbojky, jejichž světlo se svou charakteristikou blíží dennímu.
Aby tyto výkonné světlomety neoslňovaly protijedoucí automobily, jsou vybaveny samočinným nastavováním sklonu, které sbírá údaje o pohybech karoserie ze senzorů umístěných v tlumičích.
Interiér
Interiér je s nízko posazenými sedadly, vysokými dveřmi a středovým tunelem elegantně jednoduchý, účelný a navíc útulný. Jasně dává najevo sportovní poslání modelu S2000, přičemž nabízí i dostatek prostoru pro nohy. Sedadla jsou pohodlná a nabízejí široké možnosti nastavení. Přestože cestující sedí nízko, výhled všemi směry je dobrý. Je například vidět téměř celá kapota motoru.
Tuhé čalounění sedadel nabízí špičkovou oporu tělu a vysoký komfort cestování. Opěradla jsou vcelku s opěrkami hlavy, které kopírují samostatné ochranné oblouky. Sedadla a obklady dveří jsou potaženy jedním ze dvou odstínů kvalitní kůže. Červená pro stříbrnou a černou barvu karoserie a černá pro stříbrnou, černou, červenou a modrou. Bezpečnostní pásy vedou průvlaky v opěradlech a jsou tak blíže po ruce posádce.
Ryze sportovní nádech
Základní myšlenkou bylo postavit ryzí sportovní automobil s čistými liniemi interiéru, které budou vyvolávat závodní pocity. Stylové digitální přístroje a ovládací prvky umístěné co nejblíže volantu tyto pocity ještě umocňují.
Dalším charakteristickým prvkem modelu S2000 je startovací tlačítko. K nastartování motoru stačí po zastrčení klíčku do zapalování stisknout červené tlačítko v chromovaném rámečku vlevo od volantu. Hliníkové odvrtané pedály mají na kovových nášlapných plochách vyryto "HONDA S2000 manufactured by Honda Motor Co", což zvýrazňuje výjimečné postavení tohoto automobilu.
Zvláštní důraz byl kladen na kvalitu povrchových dílů interiéru. Každá část je příjemná na dotek. Například volant je potažen kůží, hlavice řadicí páky je z leštěného hliníku a kliky dveří jsou jemně zdrsněné. Interiér také zdárně odolává slunečnímu záření (zejména UV). Automobil proto může dlouhou dobu stát s otevřenou střechou, aniž by ho to nějak poznamenalo. Interiér zároveň dokáže odolat i dešti, když se zapomene zavřít stahovací střecha.
S2000 má ve standardní výbavě airbagy nové konstrukce a napínače bezpečnostních pásů. Vnější rozměry krytu airbagu umožnily jeho umístění do sportovního volantu s malým středem.
21.11.2007
More problemoooooo =-D sem we strašný krizi!!! :-D neim co mám dát Tomčowi k narozkám sakra :-D je to kluk, takže kytka nehrozí, ani žádnej náramek, řetízek...... to ce něco origoš, ae moje hlawa na to není stawěná :-D :-D a asi mi za chwilku praskne jak furt nad tím přemýšlim :-D twe... bych mu nejradši dala kámen z naší zahrady a nashledanou :-D help... už si snad začnu wytrháwat wlasy :-D :-D
18.11. 07
Nálada? nic moc, ae nestěžuju si.. myslim, že se snad i nudou wykuchám... x-( :-D na icq nikdo, na skype nikdo, na xchatu nikdo, na lidech nikdo, na spolužácích nikdo, a wenku? .. nwm.. nemůžu wen :-D mám záááracha :-D nuda jak w krematoriu.. x-( myslim že už sem snad z tý nudy i umřela.. :-D jinaaaaaaak, zase sem single... ani mi to čéče newadí.. dokonce si to i užíwááám x-) je to lepší než být zadaná.. můžu si dělat co chci.. je to fakt krásnej pocit k nezaplacení :-D :-D no, tak jdu asi spát, pže mě nic jinýho fakt jakože nenapadá XD Dobroooou :-* :-D :-D :-D :-D
Někteří si říkáte panebože, ale ten kdo to nepoznal, nemůže vědět jak to bolí !!!!
Elbi? Snažím se tu celou dobu nebrečet, ale nejde to.. prostě to nejde.... snažila jsem se předstírat něco co nebyla prawda..... Snažija jsem se aby každej viděl jaká jsem tvrdá holka, ale přitom... při pohledu na Tebe mý srdce jako by změkklo... byl jsi nádhernej a já tě měla srtašně ráda... nikdy jsem neměla psa, a proto jsi mi přirostl k srdci.. když jsem tě widěla na tý zemi tak bezbranně ležet cítila jsem strašnou bolest... bolest kterou už nic nezprawí.. odešla mi půlka mýho srdce která patřila tobě.... doufm že jsi to wěděl, protože jsem se k tobě chowala strašně a to mě týrá ještě wíc... ani newíš jak... doufám.. moc doufám že si měl aspoň rychlou smrt... hodně si se natrápil s tím nádorem.. já wím.. ale.. já jsem se taky trápila..s tebou....... ........netušila jsem že tak rychle umřeš... ani jsem se s tebou ráno nestačila rozloučit.. proč si mi to udělal? :'( mám tě ráda! a moje dny ted nikdy nebudou barewný...
19.září 07-zamilovanááá:-X
Pomoc! on je tak krásnej... zdál se mi o něm i sen.. :-X tve... kdybyste ho widěli... je tak nádherneeeeeeeej... stě boreček.. =-* není namachrowanej, ae... je prostě.. já neim.. krásnej.. a dokonalej... ... ... upa nádhernej.. ... ... tohle je fakt bůh wšech bohů :-D já si nemůžu pomoct... .. help! :-D :-D
8.září 07
Tak tohle se může stát jenom mě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kurwa už!!!!!!!:-( proč jsem se zrowna teď musela zabouchnout do kámoščinýho kluka?!?!?!?!?! Kurwa! proč??!! že neoslepnu sakra!!!
18.srpna 07
Srry, že jsem sem dlouho nepsala, ae nechtěla jsem a navíc jsem si užívala bazénu. XD Dřív jsem byla závislák na venku, ale ted když se pro mě někdo staví nechci jít ven. XD Je to celý náký divný XD Asi jsem už na to stará XD XD XD LOL XD. Před měsícem jsem si myslela, že to bez školy nevydržím, ale nějak jsem to vydržela a změnila názor.. Ted, když se můžu v klidu opalovat a užívat si sluníčka mi všechno připadá jakoby se odehrávalo zrychleně. stejně to není fér, do školy chodíme jeden školní rok a prázdniny máme cobydup za sebou.. To není fér, pže těm kdo si to užívají což je poměrně velká většina, uběhne čas rychleji, kdežto těm lidem, kteří nemají co dělat a většinu svého volného času se nudí ubýhá čas pomaleji.. chjooo, strašně moc se těším na ty lidi, který zase uvidim, ae nechce se mi do school. Když si předstawim, že mám před sebou ještě tak dlouhou cestu s učením chce se mi zvracet.. :'( Chci jít po základce na gympl nebo-li na střední, pak na nějakých těch pár vysokých a pak na několik škol s právama. hrůůůůzaaaa... XD Neim.. asi si moc fandim. ae.. občas je to dobře, nebo snad ne? .. Hech.. sem se dozvěděla novinu.. Honza nikoho nemá a prej se rozešel se svou holkouuuu... jupíííí XD .. Na baziho už seru.. stejně mě s ním nikdy nepotkalo nic hezkýho... ae... jednou jo........ a to bylo krásný.. x) Akorát jsem byla tak blbá a zaslepená Honzou, že jsem si ani nevšimla jak mě mizí pod nohama.. jsem prostě kráva no.. taká šance to byla a já ji nechala uplawat. no nic.. třeba jich ještě bude...... a nawíc.. není přece jedinej..takowejch hezčích je! co kecám.. neníííí!!!! :'( :'( eeeeee... dost.. já ho přece už dáwno nebalim tak co.. už mě nazajímá... už je prostě a jenom minulost.. nic wíc... tak proč na něho kurva furt myslim?! Já jsem fakt blbá... blbááááááááá *******Konec*******
Něco pro kluky =)
Chceš být úspěšný? Vyvaruj se těchto chyb:
-
- Nízké sebevědomí. - Pamatuj si, že jsi jedinečný, je určitě je jedna činnost (ve škole nebo mimo školu), která tě baví, umíš ji a dovedeš o ní se zájmem hovořit.
- Málo úsměvu. - Zamračená tvář ještě nikoho nepobavila. Holky se rády smějí a koketují, usměv čekají i od druhého. Drsné chování. - Může být projevem mužnosti, ale nepřeháněj to.
- Zápach a špinavé oblečení. - Holky si potrpí na pořádek. Mají rády vůně, a to i na tobě.
- Samotářství. - Tichý a samotářský kluk holky přitahuje, ale jestli takový budeš i při schůzkách, tak ti uteče.
- Neumíš se dívat do očí. - Čím hlubší a delší pohled, tím silnější energie mezi vámi bude jiskřit.
- Za každou cenu na sebe upozornit. - Frajeři nejsou v kurzu. Holky vědí, že se chováš jen na efekt, a to nevzbuzuje důvěru.
Pravidla při balení holek:
- Balení je hra, a proto buď hravý. Čím budeš vážnější, tím míň budeš přirozený.
- Nestyď se říct jí, že jsi nervózní a zdůvodni to např.: '…protože jsem nečekal kladnou odpověď. Jsem moc rád, že jsme se sešli …. Jsi tak hezká a milá, až jsem z toho znervózněl…' Holky druhým rády pomáhají. Navíc jí to zalichotí.
- Neboj se dívku oslovit. Nic horšího než odmítnutí tě nečeká.
- Dát najevo svůj cit je ohromné a dívky si toho váží, protože vědí, že musíš překonat sám sebe a stud.
- Při seznamování jste na tom oba stejně - ty i ona máte trému.
- Když tě odmítne, přijmi porážku jako chlap.
- Když jsi moc stydlivý, napiš jí krátký dopis. SMSka je sice rychlá a módní, ale neosobní a může být i matoucí
Jak přebrat holku
Každému z vás se určitě už někdy stalo, že jste se zamilovali do zadané holky. Chemie je prostě chemie. A pak začala hra na lepšího, kdy jste se snažili najít nějakou špínu na jejího kluka a pěkně ho jeho holce vybarvit. Ale to jste dělali chybu. Tím že na někoho nadáváte, ukazujete svoji slabost a jste spíše k smíchu. Na přebrání holky je potřeba lepší metoda. Donuťte ji, aby se do vás zamilovala.
Ještě než se rozepíšu o tom jak na to, chtěl bych upozornit na jedno důležité pravidlo: "Nikdy nebalte holku vašeho dobrého kamaráda." Je to ta nejhnusnější věc, jakou můžete udělat. Žádná holka nestojí za to, abyste zradili svého kamaráda. Ale dost už moralizování, jdeme konečně na věc.
Uvědomte si, že ten kdo vyhraje je ten, koho holka víc miluje. Nemá smysl balit holku, která je spokojená se svým přítelem, s kterým chodí krátkou dobu. Taková holka citově nestrádá a nepotřebuje dalšího kluka, který s ní chce spát. Holka chce hlavně lásku a tu už dostává.
Na druhou stranu, holka, která s klukem chodí už nějakou dobu, nebo s ním není spokojená, se přebrat dá. Ještě malé upozornění: "Nepřeměřujte se s jejím přítelem klučičíma očima." Musíte si nejdřív uvědomit, že holkám ve vztahu chybí cit. Na začátku je někdo dobývá, nosí jim květiny, dotýká se jich. Jde s nimi do kina, je na ně milý. Ale jak vztah pokračuje, vše se usadí a kluk poleví, protože dosáhl svého. Neuvědomuje si už, že holka citově strádá, a že by si přála aby vše bylo takové, jako na začátku. Zkuste si o tom popřemýšlet a podle toho upravte svoji strategii. Nyní musíte být lepší podle holčičích pravidel.
Když od holky uslyšíte, že nebyla v kině ani nepamatuje, tak nesmíte nadávat na jejího přítele. Neříkat, že je hlupák, že ji do kina nevezme. To si odpusťte. Raději se rozvyprávějte, jak chodíte rádi do kina (divadla, atd.) vy, popovídejte si o filmech a najděte společnou notu. Váš cíl je holku dostat, protože její city k jejímu příteli pomalu zmizí a ona zjistí, že ten pravý jste vy.
Holky si často v delších vztazích stěžují, že je kluk nikam nebere. Zkuste třeba - zcela nevinně - vzít foťák a zajít si s ní do ZOO. Nebo se psem na procházku, do kina. Prostě nezávazně. Než začnete tlačit na pilu, musíte ji donutit aby o vás přemýšlela. Občas jí poslat nějakou sms. ("To kino bylo super, děkuji, že jsi tam se mnou šla.") Prostě se připomeňte. Když s ní budete trávit víc času, přijde to samo. Jen nechtějte všechno hned. Dočkali byste se akorát vysvětlení, že nemůže, protože… bla bla bla. Přebrání chce prostě čas. Holka se napřed musí dokonale odmilovat, než přítele opustí. Pokud to uspěcháte, tak se může stát, že se za chvilku od vás zase vrátí k bývalýmu.
Na každou holku je třeba jiná strategie. Nejdůležitější je však dát holce cit, který postrádá a máte značné šance na úspěch. Přebírání se vlastně ze začátku maskuje jako kamarádství, kdy spolu trávíte čas, bavíte se, cukrujete, dokud se nedostanete za
Komentáře
Přehled komentářů
Great material. Thanks a lot.
how to write a citation in an essay https://essaypromaster.com where can i buy an essay online https://researchpaperwriterservices.com
geniric cialis afhsdbcgaimeyypxz
(Triemloh, 29. 5. 2021 7:28)how much does cialis for daily use cost https://rcialisgl.com/ - generi cialis cialis super active cheap
online pet pharmacy dgsolbvfdgaimenjkrm
(TriemVed, 27. 5. 2021 13:20)cialis reliable sites https://krocialis.com/ - levitra vs cialis side effects free trial cialis voucher
gsaxzvofbldinvomBtjSwisew
(scoxyAni, 25. 5. 2021 19:33)express pharmacy https://pharmacyken.com/ - canada pharmacies without script student store pharmacy hours
usa peptides tadalafil hvdgeeahdinvomBtjSwisea
(Bbshrons, 22. 5. 2021 1:47)how long does it take for viagra to take effect https://loxviagra.com/ - viagra shelf life how much is viagra at walmart
viagra profits pfizer fcsogsaxzvofbldinvomBtjSwisee
(Anooscoxy, 21. 5. 2021 15:06)doctor exam for viagra https://llviagra.com/ - viagra lebanon herb equivalent to viagra
c-tadalafil olgstnoegfdinvomBtjSwisem
(Gtnbmounc, 15. 5. 2021 17:15)taking viagra https://jokviagra.com/ viagra wiki
Epitol frbdcacldinvomBtjSwisew
(Jebgscoxy, 14. 5. 2021 22:05)Oxytrol https://pharmacylo.com/ cheapest pharmacy canada
prescription drugs without prior prescription fdvaefbfbldinvomBtjSwisez
(Lebnscoxy, 14. 5. 2021 8:15)Atarax https://xlnpharmacy.com/ my canadian pharmacy rx
800 mg cialis afhsdbcgaimetnexc
(RebfTriem, 13. 5. 2021 12:38)original cialis low price https://rcialisgl.com/ - 20mg cialis generic generic cialis india
online pharmacy dgsolbvfdgaimefrwou
(LbsoTriem, 12. 5. 2021 14:15)where can i buy cialis in the uk https://ucialisdas.com/ buy cialis in australia online
40 mg levitra fbdcacldinvomBtjSwisej
(Jbsdscoxy, 3. 5. 2021 9:05)pharmacy technician classes online free https://onlinecanda21.com/ Secnidazole
texas star pharmacy afhdbcgaimebqqfb
(RfvbTriem, 2. 5. 2021 5:09)cialis (generic) https://cileve.com/ - cialis 10 mg coupon for free cialis
westside pharmacy dgsbvfdgaimekvcev
(LhdvTriem, 1. 5. 2021 7:07)cialis purchase online canada https://asciled.com/ - cialis without a rx resaonably priced cialis
help with writing thesis fcsgsaxzvofbldinvomBtjSwisei
(Abdgscoxy, 30. 4. 2021 19:49)Furosemide https://canadianeve21.com/ online medicine shopping
mambo 36 tadalafil 20 mg reviews hvgeeahdinvomBtjSwisey
(Bbdfrons, 25. 4. 2021 17:36)what color is viagra https://gensitecil.com/ how to get viagra in the us
my canadian pharmacy afhdbcgaimeojmxj
(RfvbTriem, 25. 4. 2021 8:19)cialis without perscription https://cileve.com/ mex rx cialis
philidor pharmacy dgsbvfdgaimemkzdw
(LhdvTriem, 24. 4. 2021 14:27)cialis free offer https://asciled.com/ - cialis without prescription order online cialis with dapoxetine
thesis to book fcsgsaxzvofbldinvomBtjSwiseu
(Abdgscoxy, 23. 4. 2021 1:32)dapoxetine https://canadianeve21.com/ - brand cialis prescription price comparison
What causes superior blood difficulty
(AOffictknilk, 9. 10. 2018 8:44)
Pression arterielle est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque age votre coeur bat, il pompe le sang par vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/tadalafil-5-ml/
college essay community service r118gw
(Eugenemeaws, 6. 4. 2023 14:04)